Instrukcja zgłaszania braku białej plamy na adresie
1. Wejdź na stronę internetową: internet.gov.pl.

2. Zaloguj się do Panelu obywatela.

3. Nastąpi przekierowanie do okna autoryzacji obywatelskiej, jest to konieczne do dokonania formalnego zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie posiada profilu zaufanego, to może skorzystać z mObywatela, lub bankowości elektronicznej. Logowanie umożliwi dokonanie skutecznego zgłoszenia.

4. Po skutecznym zalogowaniu należy kliknąć z menu: „Zgłoszenia” i wybrać „Zgłoś potrzebę dostępu do internetu”.

5. Należy wpisać w wyszukiwarkę miejscowość, następnie wprowadzić znak “przecinek” i podać nazwę ulicy z numerem. Następnie nacisnąć lupę wyszukiwarki.

6. Teraz należy wybrać właściwy adres z rozwiniętej listy.

7. Teraz proszę nacisnąć kółko na właściwym budynku, kolor kółka nie ma znaczenia.

8. W polu po lewej stronie pojawi się m.in. przycisk “Zweryfikuj dane” należy go przycisnąć.

9. Teraz należy zaznaczyć, niepoprawność danych.

10. Z pola “Czego dotyczy weryfikacja danych” wybieramy „inna sprawa”.

11. Teraz należy wybrać opcję „Inny” i w polu „Komentarz” należy wpisać:
„Zgłaszam Białą Plamę, na moim adresie nie ma dostępu do stacjonarnego internetu, proszę o objęcie adres dofinansowaniem w ramach KPO4″.
Następnie należy wypełnić pola, adres „e-mail” i „telefon” oraz zaznaczyć oświadczenie.
Teraz wystarczy już przycisnąć przycisk: „Zgłoś”.
